Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- rejestr zarządzeń dyrektora,
- rejestr wydanych upoważnień,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr wydanych zaświadczeń,
- rejestr zwolnień lekarskich,
- rejestr przyjętych i zwolnionych pracowników,
- rejestr zawartych umów,
- rejestr imiennych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
- rejestr wypadków dzieci,
- rejestr chorób zawodowych,
- rejestr wypadków w pracy,
- rejestr wydanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela,
- rejestr wydanych zaświadczeń o akceptacji komisji po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja czasu pracy,
- ewidencja wydanej odzieży i obuwia roboczego,
- książka obiektu budowlanego,
- ewidencja pieczęci, pieczątek i stempli,
- rejestr uchwał rady pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępniane są osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 01-04-2022 - Edycja treści
- 09-05-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 99