Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:

  1. rejestr zarządzeń dyrektora,
  2. rejestr wydanych upoważnień,
  3. rejestr skarg i wniosków,
  4. rejestr wydanych zaświadczeń,
  5. rejestr zwolnień lekarskich,
  6. rejestr przyjętych i zwolnionych pracowników,
  7. rejestr zawartych umów,
  8. rejestr imiennych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  9. rejestr wypadków dzieci,
  10. rejestr chorób zawodowych,
  11. rejestr wypadków w pracy,
  12. rejestr wydanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela,
  13. rejestr wydanych zaświadczeń o akceptacji komisji po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego,
  14. ewidencja środków trwałych,
  15. ewidencja czasu pracy,
  16. ewidencja wydanej odzieży i obuwia roboczego,
  17. książka obiektu budowlanego,
  18. ewidencja pieczęci, pieczątek i stempli,
  19. rejestr uchwał rady pedagogicznej,
  20. protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
  21. archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępniane są osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)

Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 83 w Łodzi
odpowiada: Agnieszka Reginia-Zacharska
data: 01-04-2022
wytworzył: Agnieszka Reginia-Zacharska
data: 01-04-2022
data: 01-04-2022

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 01-04-2022 - Edycja treści
  • 09-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 99